27 Ocak 2013 Pazar

İRMİK TATLISI VE NESLİHAN'IN DOĞUMGÜNÜ




    Evimizin bebeği, fanatik cimbomlusu canım kızım Neslihan artık bir fenerliye gönül veren nişanlı genç bir hanım oldu. Daha önce cimbomun fenere attığı gollerde zıplayan, sesi çıktığı kadar bağıran bebeğim son derbide fenere atılan gollerde sevdiceğinin karşısında hanım hanımcık oturmayı başardı(ben hasta oldu zannettimse de, maçtan sonra öğrendimki meğer aşık olmuş).
    Nice derbileri hep beraber seyretmeyi diliyerek, doğum gününü kutluyor ikinizide çok öpüyorum.
   



Malzemeler:

9 kaşık irmik
11 kaşık şeker
1 litre süt
1 çay kaşığı tereyağ
beyaz çikolata
krema
gıda boyası



Yapılışı:

1-Tencereye irmik, şeker ve süt konur karıştırarak orta ateşte koyulaşıncaya kadar pişirilir.
2-Altı kapatılır tereyağ eklenir ve mikserle veya mutfak robotunda iyice karıştırılır.
3-Ben tatlıyı 3 e bölüp mavi, kırmızı ve sarı dıda boyası ekledim. Tek porsiyonluk kalıplarda arasına çilek ve fındık koyarak hazırladım.



4- Küçük sos tenceresine beyaz çikolata ve çok az krema konur karıştırarak benmari usulü eritilir. sosun kıvamına göre krema ilave edilir.
5-Tatlının üzerine dökülür.




Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails